Soluții complete

OmniChannel

One stop shop al canalelor de comunicare

 

Comunicarea directă cu pacienții, de altfel esențială, este facilitată de multiplele canale și platforme pe care le oferim. Fie că e vorba de gestionarea apelurilor, automatizarea asistenței sau integrarea canalelor de comunicare într-o singură interfață, putem găsi soluția personalizată nevoilor tale.

 

Soluții personalizate pentru gestionarea comunicării directe cu pacienții

Platformă Call Center Medical

Preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor, atât doar pe cele care nu sunt răspunse într-un anumit interval de operatorii clinicii, cât și toate apelurile, în funcție de nevoia clientului.

Numere scurte

Oferim posibilitatea folosirii unui numar scurt național de forma 021-XXXX.
+

Comunicare 2-way SMS

Soluție de SMS-uri tranzacționale bidirecționale, cu confirmare Da/Nu, integrată cu software-ul tău medical.

Server E-mail

Hosting de mail și configurare email cu protecție anti-spam și anti-virus.

E-mail Tranzactional

Platformă de livrare email-uri de volum care se integrează cu alte sisteme existente.
v

Chat 2 Brand

Integrarea într-o singură interfață a tuturor canalelor familiare pacientilor (Whatsapp, Facebook Messenger, Instagram) cu canalele clasice de comunicare (LiveChat, SMS).

Chatbots pentru mesaje

Roboți software care răspund automat la mesaje (text) și interacționează cu pacientul.
l

Telverde

Permite pacienților posibilitatea de a face programări la un număr gratuit Telverde 0800XXXXXX.

Chatbots vocal

Roboți software vocali care răspund automat la mesaje și au capacitatea de a vorbi cu pacienții.

e

Interactive Voice Response (IVR)

Meniu vocal interactiv care poate fi configurat chiar de către client în sub 5 minute.

pregătit pentru următorul pas?

Alege digitalizarea. Alege MedIT.