Soluții complete

Soluții de Call Center

Externalizarea comunicării cu pacienții către o echipă de profesioniști

Soluțiile MedIT pentru Call Center 

Preluări apeluri telefonice

Preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor de către un personal specializat cu experiență medicală. Aceștia le pot prelua fie pe cele care nu sunt răspunse într-un anumit interval de timp de operatorii clinicii, fie toate apelurile, în funcție de nevoia clientului.

Telverde

Permite pacienților posibilitatea de a face programări la un număr gratuit Telverde 0800XXXXXX.

v

Comunicare cu pacienții

Operatorii noștri pot efectua programări în softurile medicale specializate și pot apela pacienți pentru confirmarea programărilor (dacă nu optează pentru SMS automat). De asemenea, comunicarea cu pacienții se poate face și cu privire la pregătirea necesară pentru unele analize și pentru realizarea de campanii outbound pentru oferte noi.

Număr scurt

Oferim posibilitatea folosirii unui număr scurt național de forma 021-XXXX.

pregătit pentru următorul pas?

Alege digitalizarea. Alege MedIT.